poniedziałek, 23 listopada 2020

Piernikowe serce

 Witajcie!

wiecie,że jest Święto Pierników w Łomnicy na Dolnym Śląsku? W tym roku niestety z powodu pandemii został odwołany kiermasz i bardzo żałuje,że tak się stało... jakie cuda piernikowe można tam było zobaczyć, posmakować lub samemu spróbować ozdobić ciastko...I ja takie piernikowe serce zrobiłam wykorzystując tekturkę w tym kształcie.Jest delikatnie ozdobione, bo sam papier z kolekcji Jolyy&bright  oraz stempel wygląda pięknie ,więc więcej już nie trzeba.

 
Całość zapakowana jest w pudełko zrobione z papieru kraftowego  dostępnego w sklepie.Pozwoliłam sobie bardziej "bogato" ozdobić wieczko, używając kwadratowej ramki ,dodałam tekturkową gałązkę jemioły i brokat.Całość wg mnie wygląda przyjemnie i wprowadza trochę świąteczny klimat i mam nadzieję,że będzie to miły prezent dla  kogoś.



 
Pozdrawiam Was,
Alicja

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)