czwartek, 27 czerwca 2013

Bazy do kartek dostępne w Rapakivi - zapraszamy na candy :-)

Witajcie,

dzisiaj chcemy podzielić się z Wami pewną dobrą wiadomością :-) Od dzisiaj w naszym sklepiku możecie kupić fantastyczne bazy do kartek w pięciu rozmiarach:

- a6 składane wzdłuż długiego boku;
- a6 składane wzdłuż krótkiego boku (takie "sztalugowe");
- kwadratowe 13,5 cm x 13,5 cm;
- w formacie DL;
- i a5 - dla amatorów nieco większych form :-)

Nasze bazy wykonane są z wysokiej jakości bezdrzewnego, bezkwasowego papieru o gramaturze 250 gsm.
Kartki sprzedajemy w trzech zestawach po 10, 25 i 50 szt. - te ostatnie w naprawdę atrakcyjnej cenie :-)

Wszystkie bazy znajdziecie oczywiście w dziale "bazy do kartek". Zapraszamy na zakupy :-)

Z okazji pojawienia się w sklepiku bazowych nowości mamy dla Was okazjonalne candy :-)))


Nagrodą główną w naszej zabawie jest 100 szt. nowiuśkich baz do kartek - po 20 szt. z każdego rodzaju.

A tym razem mamy dla Was nie jedną, ale dwie nagrody - jedną dla blogujących, drugą dla facebookowiczów :-) 

Co trzeba zrobić, żeby wziąć udział w naszym candy?

Wersja 1 - blogowa:

1. Poinformować na swoim blogu - na pasku bocznym albo w osobnym poście - o naszym candy.
2. Wpisać się na poniższą listę podając albo link do bloga (jeśli informacja o candy umieściliście na pasku bocznym) albo bezpośrednio do posta o naszym candy.
3. Opcjonalnie: dodać nasz blog do obserwowanych - nie jest to konieczne, ale byłoby nam bardzo miło :-)

Wersja 2 - facebookowa:

1. Polubić naszą firmową stronę na facebooku ---> https://www.facebook.com/scrapakivi Oczywiście, jeśli jeszcze jej nie lubicie ;-)
2. Udostępnić na swoim profilu nasz post o candy.

Zabawa trwa do środy 3 lipca do północy. A zwycięzców ogłosimy w czwartek 4 lipca po południu.

Oczywiście możecie skorzystać z obu wersji i zwiększyć w ten sposób swoje szanse na wygraną :-)

Tych, którzy nie chcą czekać na wyniki naszej zabawy, zapraszamy oczywiście na zakupy do sklepiku :-)
Osoby wybierające się na zlot do Wrocławia informujemy, że bazy również objęte są 10% rabatem. Szczegóły promocji w zakładce "Dolnośląskie Warsztaty 2013". 

Buziaki :-*

Ivy

52 komentarze:

  1. Obserwuję z przyjemnością od dawna, ustawiam się więc w kolejce!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i ceny też ;)
    Czekam jeszcze na kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gotowe na FB i na blogu :) tera zaciskam kciuki bo nagroda idealna dla kartkowców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczny pomysł:) z miłą chęcią ustawiam sie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobry pomysł szczególnie dla uciekających minimetrów

    OdpowiedzUsuń
  6. no to czekam niecierpliwie na losowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na losowanie :) Udostępniłam na blogu i na Fb - do zobaczenia na DLWC we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O super! Może się poszczęści...

    OdpowiedzUsuń
  9. http://mrowkaagnieszka.blogspot.com/

    Ustawiam się i ja w kolejce,chyba nic nie zapomniałam:-)

    -banerek wisi już u mnie

    -dodałam do Ulubionych

    -zostałam obserwatorem

    (jak na poznawanie funkcji blogera to idzie mi chyba całkiem nieźle hih:-)


    Facebook:

    -polubiłam

    -udostępniłam

    Ok teraz trzymać kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie!
    tutaj na blogu próbuję, ale i na FB też, a co! ;-)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Katarynka

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję pod inną nazwą , zaraz to naprawię :-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Banerek już wrzucony, a teraz liczę na uśmiech od losu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Banerek wrzucony na pasek boczny i trzymam kciuki za wszystkich i...za siebie też. Fantastyczne CANDY.Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuję od czasu jakiegoś już :) pozostałe warunki także spełniłam z przyjemnością :))

      Usuń
  15. Jestem i ja .Do zobaczenia we Wrocławiu.

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja już się dopisałam i czekam grzecznie - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie się dopisałam :) bardzo mi się podoba Wasz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Banerek w pasku bocznym. Bloga obserwuję już od dawna :)
    Dla mnie dużą zaletą zestawów jest to,że sprzedawane są bez kopert, których i tak w większości przypadków się nie wykorzystuje, bo przestrzenne kartki się nie mieszczą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Spróbowałam tej techniki, spodobała mi się. Zaczynam działać, a najpierw zapisuję się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Banerek w bocznym pasku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. jakbym tak wygrała chociaż jedną bazę, to na pewno bym coś postarała się stworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł z tymi bazami Iwonko.
    Staję w kolejce po szczęśliwy zapasik :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam swoją kandydaturę w tym świetnym konkursie mój wpis o konkursie jest pod adresem http://haftkrzyzyk.blox.pl/2013/06/Jak-wygram.html

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie, że pojawiła się alternatywa dla zazwyczaj kupowanych przeze mnie baz. chętnie ustawiam się w kolejce. pozdrawiam, lakuna
    http://papiermania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie warunki spełnione, staję w kolejce.
    http://reniartmess.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne candy! Z radością wezmę udzial:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako Terenia od dłuższego czasu. Banerek na blogu
    http://terenias.blogspot.com/.
    Wspaniały prezent !!!
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie może mnie taki cukierek ominąć. Chętnie biorę udział:
    http://tworczedzialanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią wezmę udział. Banerek jest, obserwator jest dopisanie do listy jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. z chęcią ustawiam się w ogonek :)
    post jest, obserwować będę sumiennie :)
    pozdrawiam serdecznie!


    www.mojepapierowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. oj przydałyby mi się ogromnie:)
    przyklejam się do kolejeczki:)
    pozdrawiam
    http://www.agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Z ogromną przyjemnością biorę udział i tu i na FB. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szanse znikome, bo chętnych wielu, ale co szkodzi spróbować? Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie że same bazy - bo koperty potem mi i tak zalegają w pudle;P

    OdpowiedzUsuń
  35. Uff, zdążyłam i z przyjemnością się zapisuję, wszystkie warunki spełnione, z przyjemnością też obserwuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Informacja na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  37. mam nadzieję, że się uda - byłoby świetnie mieć takie bazy, tym bardziej, że zbliża się moja osiemnastka i chciałabym stworzyć piękne zaproszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ogarnęłam się i nie dodałam do listy :(

    OdpowiedzUsuń
  40. a kiedy wyniki?
    :) czekamy z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam pytanie-trzymałam się zasad jednak nie wpisano mnie na listę, choć zapisałam się na blogu i na fb. To zabawa dla wybranych?????

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)