poniedziałek, 10 czerwca 2013

Monochromatycznie - dzień 2. Arbuzowy.



MONOCHROMATYCZNY tydzień w Rapaki zapowiada u mnie sezon na ARBUZową miłość. Uwielbiam arbuzy za ich kolor ... smak ... i możliwość wykonywania z nich prawdziwych cudów. Mam też słabość do papierów w kropki, co zauważyć można w moich pracach. Nie żeby dominowały ale SĄ ... i te dwie wielkie namiętności scaliłam w "mini" notesikach z serii "arbuzoweLOVE".  Dodatkowo do kompletu powstał pozytywnik: HAPPY DAY !!! 

Do wykonania notesów użyłam arbuzowego papieru z kolekcji "Just a Note". Prostą kompozycje zdobią jedynie wycięte z papieru serduszka i tekst: Jakże nie pisać WIERSZY, jakże nie płonąć w  PODZIĘCE, za dar najwiekszy, za SERCE." Całość przewiązałam czerwonym woskowanym sznurkiem ... i ozdobiłam brokatem w kleju. 








Pozdrawiam 
kigabet vel Ki

Wykorzystane materiały:
- papier z kolekcji "Just a Note" 6/6

5 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :-)