niedziela, 30 czerwca 2013

Weekend z Tulipanką - dzień 3. Ślubne klimaty


To znowu ja :)

Witam się z Wami w ostatnim dniu (ach jak ten czas leci) mojej gościny w Rapakivi.
Tym razem przygotowałam komplet ślubny. Podziękowania już były, urodziny też więc czas na Ślub :)


Kartka i pudełko na kartę. Niezmiennie papiery Just a Note, które kolejny raz powtórzę po prostu kocham :). Tak jak wszystkie skradły moje serce jednak moimi naj naj naj są papiery różowy i szary - no uwielbiam :). Pasują idealnie do ślubnych klimatów i eleganckich prac. W poniższym komplecie elegancji dodaje jeszcze brokatowa złota wstążka oraz róże.

Nie będę więcej przynudzała – zapraszam do obejrzenia szczegółów.





I na koniec pudełko, które powstało z kartonu ozdobnego :)


I niestety nadszedł czas pożegnania... Było mi bardzo miło gościć w progach Rapakivi. Nie odchodzę daleko – będę wracała i Was też do tego zachęcam :)
Mam nadzieję, że chociaż troszkę Was zainspirowałam.

Jeszcze raz dziękuję i do zobaczenia :*

tulipanka


Wykorzystanie materiały:

- papier Just a Note #1;
- papier Just a Note #5;
- papier Just a Note #6;
- wstążka brokatowa 25 mm stare złoto.


Tulipanko, my też bardzo dziękujemy Ci za te trzy dni, które chciałaś spędzić z nami na kiviowym blogu, za prześliczne prace, nowe spojrzenie na kolekcję Just a Note i inne nasze produkty, a przede wszystkim za ogromne pokłady pozytywnej energii i uśmiech, który wniosłaś do tego miejsca :-*** Cieszymy się, że będziesz do nas zaglądać, bo my na pewno zajrzymy do Ciebie niejeden raz. Obok Twoich ślicznych prac po prostu ciężko przejść obojętnie :-)

3 komentarze:

  1. Przepiękna praca, śliczne kolory, idealnie zrobiona karteczka.Bardzo bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam ogromnie za możliwość pobycia z Wami :) Smutno troszkę, że weekend tak szybko minął ale tak jak napisałam - będę wracała :) Bo Was po prostu UWIELBIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplet, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)