poniedziałek, 3 czerwca 2013

Z motylem

Witajcie!

W ramach moich dzisiejszych inspiracji przygotowałam bardzo prostą biało-czarną kartkę. Klasyczne połączenie bieli z czernią to jedno z moich ulubionych zestawień kolorystycznych, jednak rzadko po nie sięgam - zawsze boję się, że praca wyjdzie zbyt czarna i ponura i jak to mówi mama, gdy jej się jakaś moja kartka nie podoba: "ludzie mogą tego nie zrozumieć" ;-P Postanowiłam jednak spróbować i oto efekt:


Jako tła użyłam gazetowego papieru  BeOptimistic #3. Motylka wycięłam z paska BeOptimistic #1, potraktowałam go Glossy Accents i umieściłam w pomalowanej na czarno ramce wyciętej z paska HecticEclectic #1. Listki wycięłam z kodu kreskowego z opakowania po dziurkaczu :-)


 I jeszcze zbliżenie na motylka w świetle zachodzącego słońca :-)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)

Magda (Witch_M)

Materiały:

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)