środa, 26 czerwca 2013

Na słodko


Sezon truskawkowy w pełni, a także rabarbar uśmiecha się z półki w warzywniaku. Oba smaki uwielbiam i postanowiłam je połączyć. Zrobiłam prosty dżem truskawkowo-rabarbarowy z nutką cynamonu a słoiczki ozdobiłam wycinankami ze smakowitego papieru Just a Note 6. Z tym papierem mam zawsze problem, bo obie strony niezwykle mi się podobają!




Ponieważ lubię różne przepisy, zrobiłam też notesik na zapiski letnie - konfiktury, dżemy, przetwory, sosy.


Robiąc zdjęcia prac, w kadr wkradła mi się również córa i wraz z nią Was pozdrawiam!


Użyłam:

papier Just a Note 6/6
papier Just a Note 4/6
Just a Note pasek 2

4 komentarze:

  1. Uroczy notes, świetne etykiety i na pewno smakowite dżemy :) A dzieci zawsze garną się do dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wyglądają Twoje konfiturki,a przepiśnik słodziutki tak jak Twoja córcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Wam za miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)