środa, 8 kwietnia 2020

DT Rapakivi w nowej odsłonie

Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić Wam naszą kreatywną drużynę, która, mam nadzieję, sprawi, że zapałacie sympatią do produktów Rapakivi :) Znajdziecie w niej i znane twarze i kilka nowych. 

Przy okazji chciałabym podziękować raz jeszcze wszystkim, którzy wysłali do nas swoje zgłoszenia. Zrobiłam to już osobiście w mailach, ale chciałabym i tutaj pozostawić kilka słów. Dotarło do nas tyle fantastycznych zgłoszeń, że przyprawiły mnie o zawrót głowy, a potem o spory ból wyboru spośród nich zaledwie kilku osób. Jest mi naprawdę ogromnie miło, że tyle osób poświęciło swój czas, żeby do nas napisać. Wiem, jakie to czasami trudne i ile wysiłku kosztuje, bo jest przecież pewnym poddaniem pod ocenę swojej twórczości, a to zawsze jest sprawa osobista. Bardzo żałuję, że nie mogliśmy zaproponować współpracy wszystkim i wierzcie mi, że piszę to jak najbardziej poważnie. Wśród wszystkich zgłoszeń znaleźliśmy osoby do naszego DT, znaleźliśmy kilku Gości do naszego poniedziałkowego cyklu, a poza nimi odkryliśmy kilkanaście świetnych scraperek, których twórczość z przyjemnością będziemy śledzić. Jeszcze raz, bardzo wszystkim dziękuję.

A teraz czas na nasze nowe DT.

Kreatywny skład Rapakivi zasilą:

Alicja Płaskon-Rokicka znana wszystkim jako Aluu
Mam na imię Alicja -w sieci made by Aluu. Parę lat temu robienie kartek itp rzeczy to była odskocznia od codziennych obowiązków, teraz to jest nie tylko hobby,to część domowego życia, relaks i coś bez czego już nie umiem się obyć. W tworzeniu  pomaga mocna kawa ,muzyka, i cała masa przydasi, które w jakiś niekontrolowany już sposób wypełniają pudła ,pudełeczka itd. i czekają aby je wykorzystać w nowych formach np ATC, junk journalach, LO.

Aluu znajdziecie na Jej blogu: https://madebyaluu.blogspot.com/

Paulina Łobodzińska, czyli Pusia
Paulina – od dziecka nazywana Pusią. W życiu jest minimalistką z upodobaniem do monochromii,  jednak w swoich pracach uwielbia kolory, błyskotki i mnóstwo innych dodatków. Spełnia swoje marzenia - porzuciła pracę nad artykulatorami na rzecz prac rękodzielniczych, które są teraz nie tylko jej pasją ale też pracą. Tworzy głownie kartki, ramki i boxy. Słodycze to jej słabość, więc uwielbia też czekoladowniki i inne formy dzięki którym można w wyjątkowy sposób podarować coś słodkiego.

Miejsca, w sieci, w których spotkacie Pusię:


Patrycja Serafin tworząca pod pseudonimem Scrapatki

Hej! Mam na imię Patrycja a w sieci znajdziecie mnie jako Scrapatki Patrycja Serafin. Prywatnie mama i żona, a zawodowo lektor języka angielskiego i metodyk :) 
Scrapbooking odkryłam kilka lat temu i zaczełam od kartek, ostatnio jednak moje serce skradły mixed-media. Niedawno otworzyłam też mój kanał na youtube, gdzie nagrwam głównie tuoriale. Lubię próbować różnych technik, dzielić się wiedzą a co najważniejsze nieustannie doskonalić swój warsztat :) Uwielbiam też pudełka i wszelakie gotowe bazy, także mam nadzieję, że dostarczę Wam mnóstwa inspiracji :) 

A Scrapatki na co dzień tworzy tutaj:

W DT odnajdziecie też znane z naszego bloga twarze :)




A prace DT koordynować będzie jak dotychczas Ki :)


Ja postaram się inspirować Was częściej niż dotychczas :)


Prócz DT swoimi pracami będą Was inspirować nasze bazowo-pudełkowe Ambasadorki:





Zaglądajcie koniecznie do nich na blogi, Facebooka, Instagrama - zawsze znajdziecie tam mnóstwo inspiracji z naszymi bazami i pudełkami. My te najciekawsze przedstawimy Wam co miesiąc na blogu :)

Spośród wszystkich zgłoszeń wybraliśmy też kilka osób, które będą inspirować Was jako Gościnne Projektantki w ramach kiviowych Poniedziałków z Gościem. Kto to taki, przekonacie się zaglądając na nasz blog :)

Mam nadzieję, że nasz nowy kreatywny skład zachęci Was do sięgania po kiviowe produkty :)
Koniecznie zajrzyjcie do nas jutro, bo swoją pierwszą inspirację przygotowała dla Was Aluu :)

Miłego wieczoru :)

4 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)