czwartek, 9 kwietnia 2020

Powitalna inspiracja- kartka i torebeczka

Witajcie:)
Dzisiaj jest ten wielki dla mnie dzień:) mam tę przyjemność dołączyć do DT Rapakivi i inspirować na blogu, który obserwuję od lat... :) Jako inspirację przygotowałam dwie prace, a to dlatego, że nie mogłam się zdecydować, którą pokazać. Pierwsza to prosta kartka w stylu C&S na bazie kraftowej, z użyciem kalki i  stempla, który odbiłam na szarym papierze poplamionym tuszem kreślarskim.


Druga praca to torebeczka  kraftowa- nowość w sklepie i absolutnie dla mnie HIT. W tym maleństwie mieszczą się słodkości dla malutkiej Tosi....Ja jestem zachwycona mini pudełkami, bazami do kartek, a te mini torebeczki będą moim kolejnym ulubionym produktem. Polecam :)



Mam nadzieję,że chociaż trochę spodobały się Wam moje pomysły.
Życzę Wam z okazji Wielkanocy zdrowia, nadziei i uśmiechu.
Pozdrawiam Aluu


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)