środa, 22 kwietnia 2020

Wiosenne trele-zawieszka

Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku, lubię przyglądać się przyrodzie, kiedy wszystko rodzi się na nowo, rośliny z dnia na dzień stają się piękniejsze, kwitną drzewa, lubię, gdy słońce świeci, kiedy deszcz pada, jednym słowem wszystko mi się w wiośnie podoba. Dlatego moja dzisiejsza praca jest lekka, optymistyczna, z przesłaniem miłości dla ludzi, zwierząt, przyrody. Taki mamy teraz piękny czas w przyrodzie - nacieszmy się tym, co wokół.

Zawieszka jest bardzo prosta w wykonaniu, co zresztą widać. 
Paski papieru to oczywiście moja  ulubiona kolekcja A Hint of Pepper i ptasia tekturka .


Te małe listki wycina mi się naprawdę z przyjemnością



Zawieszka ma już swoje miejsce, wisi na ścianie i cieszy oczy rano po przebudzeniu.


Mam nadzieję, że spodobał Wam się taki prosty pomysł na zrobienie
dla siebie czegoś pozytywnego, co wprawi Was w dobry nastrój od rana.
Miłego dnia.

Ze sklepu użyłam tych produktów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)