poniedziałek, 20 kwietnia 2020

Poniedziałek z Gościem - Zębianka - część 1

Zapraszamy na kolejne trzy poniedziałki fantastycznych inspiracji z naszą kolejną gościnną projektantką. Tym razem jest to Joanna, znana w świecie craftowym jako Zębianka :)

Witam serdecznie:) 
Mam na imię Joanna w sieci znana jako Zębianka.
Prowadzę bloga ---> http://pracatworzenia.blogspot.com/, a od niedawna również profil na Instagramie ---> https://www.instagram.com/pracatworzenia/
Tworzenie jest moją pasją od dziecka, ze sztuką związałam też swoje życie zawodowe. Scrapbookingiem zajmuję się od ponad 10 lat, jest mi najbliższy, gdyż bardzo lubię pracować z papierem.
Często wykonuję również pracę w innych technikach jak: decoupage, mix media, malarstwo, rysunek, szycie i wiele innych.
Inspiracją do moich działań jest otaczający świat, kolory, struktury oraz przeżywanie emocji.

Niezmiernie mi miło, że gościnnie mogę pokazać moje prace i może trochę Was zainspirować. Przygotowywałam dla exploding box w dość ciemnej tonacji fioletów z nutą szarości, czerni i kropelką starego złota. Mimo przygaszonej tonacji, box jest  typowo kobiecy i na pewno spodoba się jakiejś szalonej, artystycznej duszyczce, która jak ja kocha fiolety. A do takiej inspiracji pięknie wpisują się papiery z Rapakivi.










W pracy Zębianki znajdziecie takie produkty z Rapakivi:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)