czwartek, 23 kwietnia 2020

Pozytywnik

Hej, hej :)
Dni ostatnio mi się "zlewają w jedno", więc stworzyłam dla siebie i córki POZYTYWNIK dobrych emocji. Określiłyśmy w nim dni tygodnia oraz wspólnie wyznaczyłyśmy kategorię ważnych i motywujących nas działań. Jest więc czytanie książek, plastyka, wspólna "zabawa", nauka przez zabawę, język angielski i oczywiście opieka nad zwierzętami. W naszym wypadku nie ogranicza się ona tylko do kotów domowych, ale i miejskich - dokarmiamy bezdomne kociaki. Każdego dnia przy śniadaniu podsumowujemy sobie nasz miniony dzień ciesząc się z możliwości bycia razem. Nie ma tu też złych znaczków. Są serduszka, które mówią nam tylko, że coś wspólnie zrobiłyśmy, a czegoś nie ;)


Do wykonania tablicy użyłam papierów z kolekcji "Be Optimistic" i "A Hint of Pepper". 
Pięknie ze sobą kontrastują. Idealnie sprawdzają się też w dziecięcych projektach. 
 



Ciekawa jestem, czy wy też tworzycie sobie takie umilacze?
Mnie już samo obszywanie papieru relaksuje ;)

Pozdrawiam "z domu"

Wykorzystane materiały:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)