wtorek, 7 lipca 2020

30 to wcale nie tak dużo!

Witajcie :)

W ubiegłym tygodniu koleżanka mojej siostry odchodziła okrągłe 30 urodziny. Z tej okazji przygotowałam dla niej komplet składający się z kartki i z ramki z zabawnym tekstem, że przecież 30 to wcale nie tak dużo ;) 

Do stworzenia kartki wykorzystałam czarną bazę, która pięknie podkreśliła kontrastowe wzory papierów A Hint of Pepper. Gotową pracę umieściłam w czarnym pudełku z okienkiem.


Chociaż mogłoby się wydawać, że czerń jest kompletnie nietrafionym wyborem, jeśli chodzi o kolor urodzinowej kartki, w tym przypadku sprawdziła się idealnie. Anię znam od dziecka i wydaje mi się, że takie połączenie kolorów również i jej przypadło do gustu, bo jest właśnie taką uroczą dziewczyną, ale z niezłym pazurem i wyjątkowym poczuciem humoru ;) 

Główną ozdobą kartki jest kompozycja kwiatowa składająca się z różowej kamelii i "stuningowanych" przeze mnie klasycznych różyczek. Dodałam kilka różowych i czarnych listków, a całość uzupełniłam małymi kwiatkami wyciętymi z arkusza papieru A Hint of Pepper #3.



W podobnej kolorystyce, ale nieco bardziej stonowanej, utrzymana jest też ramka. Z czarnego kartonu zrobiłam niewielką kopertę, w której umieściłam banknoty, a wokół nie zbudowałam całą kompozycję. 



Co myślicie o takim upominku na urodziny?

Pozdrawiam serdecznie,
A w mojej pracy znajdziecie takie produkty Rapakivi:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)