piątek, 3 lipca 2020

Ślubna w pudełku kraft

Cześć!
W dzisiejszym wpisie mam dla Was kartkę ślubną w pudełku kraft z serduszkiem. 



Już kiedyś Wam wspominałam, że bazy i pudełka w kolorze kraft to jedne z moich ulubionych baz. A te od Rpakivi są doskonałe bo wykonane z papieru 300 mg. W sklepie znajdziecie bazy kartkowe w rozmiarach 13,5 cm x 13,5 cm  i 14,8 cm x 14,8cm. Ja użyłam tej mniejszej. Wybrałam też pudełko z wyciętym serduszkiem. Pudełko praktycznie "samo się składa"  i nie potrzeba używać do tego kleju, choć ja lubię jednak podkleić ścianki dla pewności ;) 




Do stworzenia kompozycji na kartce użyłam dużych papierowych różyczek, które również znajdziecie w sklepie. Ja się w nich zakochałam! Oczywiście do "wypchania" dziur w kompozycji posłużyła mi gałązka z pręcików tym razem w kolorze różowym i duża kulka. A na koniec wisienka na torcie to... lniany sznurek! Ostatnio w każdej mojej kartce możecie znaleźć ten sznurek. Jest idealny do kompozycji kwiatowych. Ja uwielbiam go za to, że jest gładki i bardzo ładnie się układa dzięki temu, że jest trochę sztywny. 



To już wszystko na dziś. Pozdrawiam Was serdecznie.
Patrycja 



W pracy wykorzystałam:  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)