piątek, 10 lipca 2020

Minimalistycznie..

Mniej znaczy więcej - znacie to powiedzenie ... ja dość często stosuję się do tej zasady przy wykonywaniu kartek, bo też bardzo lubię taki oszczędny styl C&S, proste formy i minimum dodatków(choć czasem robię kartki na "bogato"). Takie są też moje dwie parce,które chcę Wam dzisiaj pokazać.


Kartka - to kraftowa baza, na której odbiłam wzór przez maskę-tu użyłam białe gesso wymieszane z drobnym proszkiem 3D. Biały kolor wzoru pięknie moim zdaniem  wygląda na papierze kraftowym, do tego napis ,tekturka i kwiatek zrobiony przeze mnie ze ścinków papieru.


Druga propozycja to małe pudełko- maskę odbiłam na złożonym już wieczku od pudełka - byłam ciekawa czy nie będzie się wyginało przy wysychaniu wzoru, ale nic takiego się nie działo.


I na koniec oczywiście musi być chociaż odrobina papieru z kolekcji A Hint of Papper....:)
Pozdrawiam Was i życzę dużo słońca.
Alicja


W pracy wykorzystałam:


2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)