czwartek, 2 lipca 2020

Jeszcze trochę szkolnych klimatów ;)

Niespełna tydzień temu zakończył się rok szkolny, nauczyciele, uczniowie i rodzice mają więc wreszcie upragnione wakacje, ale ja chciałabym jeszcze pokazać Wam dwie kartki, które przygotowałam w związku z tym wydarzeniem. Obie są dość nietypowe - jedna w formie, a druga w tematyce, łączy je jednak zdecydowanie motyw szkoły.

Pierwsza kartka to tradycyjne na koniec roku podziękowanie dla nauczycielki. Stworzyłam je na bazie DL składanej na trzy części, z nieco krótszą zakładką, która po złożeniu wyglądem przypomina kopertę, więc w Rapakivi nazwaliśmy ją po prostu "bazą kopertową prostokątną". W ofercie sklepu znajdziecie trzy standardowe kolory baz - białe, kremowe i kraft. Ja sięgnęłam po te drugie, bo ładnie komponowały mi się z papierami, a poza tym w moim odczuciu, kolor kremowy zawsze wydawał się taki nieco bardziej elegancki. 


Stonowaną kolorystykę papieru Jolly&Bright #1 (wykorzystałam jego obie strony) przełamałam mocniejszymi dodatkami - kwiatami w kolorze fuksji, zielonymi akcentami w postaci pręcików w kiściach, brązowymi kuleczkami głogu i różowymi motylkami, których kolor podkreśliłam dodatkowo tuszem distress. 


Całość uzupełniłam tekturkowymi listkami jarzębiny oraz pasującym do nich wianuszkiem z listkami, który w naszym sklepie znajdziecie w dwóch wersjach - prawej i lewej, żeby łatwiej było go dopasować do Waszych projektów.


W środku po otwarciu widoczny jest cytat umieszczony w wykrojnikowych ramkach. A na kolejnej stronie życzenia i lista uczniów, czego Wam nie pokażę ze względu na RODO ;)


Karteczka oczywiście powędrowała do eleganckiego pudełka:


Druga kartka to dość nietypowe... gratulacje dla ucznia za zdobycie pierwszego świadectwa z czerwonym paskiem. Dumna ciocia i wujek chcieli w szczególny sposób uczcić ten sukces kochanego siostrzeńca, a ja miałam z tym małe wyzwanie, bo... no, właśnie, robiliście kiedyś taką kartkę? Ja przygotowałam pamiątkę z takiej okazji po raz pierwszy, ale przyznam, że pomysł jest świetny i po prostu uroczy. Dla zdolnego ucznia "czerwony pasek" to na pewno spore osiągnięcie i powód do dumy, więc to, że jego radość podzielają bliscy na pewno jest motywujące i wzruszające. 


Głównym motywem kartki jest urocza tekturkowa sowa - "mądra głowa" ;) Podkreśliłam jej "przestrzenność" za pomocą tuszu w kolorze sepii. Na tej kartce również pojawił się wianuszek z listkami, tym razem w wersji prawej, a oprócz niego także maleńki szyldzik z naszej najnowszej kolekcji.


Nie mogło oczywiście zabraknąć "czerwonego paska". Tutaj z pomocą przyszły mi kartony ozdobne.


Na kartce znajdziecie także drobne kompozycje z listków, pręcików i kuleczek głogu.


Całość zamknęłam w pudełku w kolorze kraftowym:


Co sądzicie o moich szkolnych propozycjach? Czy podobają się Wam nowe kiviowe tekturki? Mam nadzieję, że tak :)

Do następnego razu :)

Przy tworzeniu tych kartek posłużyłam się takimi produktami:

3 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)