czwartek, 23 lipca 2020

Młodej Parze

Witajcie.
Kiedy ostatnio dostałam nowe wzory tekturek z Rapakivi od razu wiedziałam, że ptaszki w klatkach skradną moje serce. Mniejszą wersje wykorzystałam w poprzednim projekcie ---> klik ... mega kolorowym i z takim optymistycznym przesłaniem. Dziś mam dla Was zupełnie inną propozycję. Będzie monochromatycznie z dużą ilością złota.


Kompozycja kartki jest bardzo prosta oparta na prostokątach. Prostokąty wycięłam z dwóch kolorystycznie dopasowanych do siebie papierów ("Lacy Sunset""Jolly&bright") i białego papieru wizytówkowego. Trzymałam się tutaj stonowanych kolorów bieli, beżu i złota.


W górnej część pojawia się ozdobna koronkowo-ażurowa obejma z napisem "love". Literki alfabetu pochodzą z pasków do samodzielnego wycinania - "Jolly&bright - pasek 2."
Centrum kompozycji wypełnia klatka z ptaszkami, która pełni tu równoczesne rolę shakera. W środku złote mikrokulki, gwiazdki, cekiny. Te elementy pojawiają się również na samej klatce. Jest też tekturowy napis: "Młodej Parze", który dla kontrastu pomalowałam w całości na złoty kolor.




Całość choć mediowa jest bardzo elegancka.
Zgodzicie się ze mną?
Pozdrawiam
Kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)