czwartek, 25 czerwca 2020

Podziękowania dla Pań z przedszkola

Witajcie.
Jutro zakończenie Roku Szkolnego i choć ten z pewnością będzie na swój sposób zupełnie inny niż miniony myślę, że warto choćby z tego względu docenić ogrom pracy włożony w edukację naszych pociech.
Moja córka w tym roku kończy przedszkole. Do Pań powędrują mini karteczki - jak zwykle w akcji kolorowe bazy DL przecięte na pół -  w kolorach żółci, pomarańczy i zieleni. To nietypowa jak na mnie kolorystyka. Zależało mi jednak na tym, by oprzeć projekt na papierach z kolekcji "Be Optimistic " - co zresztą się udało ;)



Punktem wyjścia są tu tagi wycięte z dużego arkusza "Be Optimistic 4"   i kolorowe kartony.
 
Uzupełniłam je nowymi wzorami tekturek, które ostatnio pojawiły się w ofercie sklepu. Mamy tu: szyldy, mini klatki z serduszkami i bez, misterne kwiatowe gałązki i znane już Wam ptaszki na gałązce. Dużą zaletą tych wzorów jest ich spójność. Pozwala ona na swobodne komponowanie "mini obrazków" na płaszczyźnie kartki. Dzięki temu prace są niby takie same, a jednak zupełnie inne.



"Obrazki" uzupełniałam mini kwiatową kompozycją w kolorach baz kartek oraz niewielką ilością styropianowych kulek. Całość podmalowałam akwarelkami a na koniec pochlapałam białym gesso.



A wy stawiacie na kartki, czy na inną formę upominku dla Nauczycieli?
Pozdrawiam
Kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:


2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)