wtorek, 2 czerwca 2020

1 Czerwca Dzień Dziecka

Witajcie. Jak minął Wam Dzień Dziecka?

Ja razem z córką spędziłam go na wspólnych kreatywnych zabawach i spacerze na świeżym powietrzu ... udało nam się tez spotkać z naszą małą sąsiadką. Dziewczynki nie widziały się od marca!


Dla dzieci mojego brata zaprojektowałam natomiast takie oto fikuśne zwierzątka. Uzupełnię je w najbliższym czasie kartkami, bo właśnie dotarły do mnie pastelowo różowe bazy, których wprost nie mogłam się doczekać. Idealne nadają się one do dziecięcych projektów, o czym już wielokrotnie Wam wspominałam.

 
 

Słoń i Królik to ulubione zabawki Marka i Dorotki. Jak widzicie postawiłam na kropki. Wybrałam różowy i brązowy papier z kolekcji "A Hint of Pepper", które mają taki sam wzór. Poza tym świetnie ze sobą współgrają. Zwierzątka uzupełniłam napisami w dymkach "smile" i "sweet" oraz wyciętymi papierowymi elementami z tej samej kolekcji. Odrobina chlapań i gotowe.




Z tyłu mieści się kieszonka na pieniążki. 
W końcu bez tego ani rusz - takie czasy :P

Pozdrawiam serdecznie,
kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)