środa, 10 czerwca 2020

Wiosenna kartka

Witajcie!
Dziś przedstawiam Wam inspirację na wiosenną karteczkę z użyciem papierów... Bożonarodzeniowych! Tak! Dobrze czytacie :) W sklepie Rapakivi znajdziecie przepiękną kolekcję papierów Jolly&Bright, której użyłam do wykonania dzisiejszej inspiracji.


Moja inspiracja to kartka na białej bazie. Użyłam bazy o rozmiarach 14,8cm x 14,8cm, którą przycięłam sobie do rozmiarów 13,5cm x 13,5cm. W pracy użyłam dwóch arkuszy z kolekcji Jolly &bright. Arkusz #02/06 (kolor zielony ze wzorem) i  #6/6 (kolor czerwony w kropki). 


W kompozycji umieściłam też te dwa urocze tekturkowe ptaszki, które również znajdziecie w sklepie. 


Kompozycje kwiatową ułożyłam z kamelii białych. Idealnie przypasowały mi tutaj z tymi wyrazistymi kolorami papierów. Pięknie się wyróżniają na ich tle. Dodałam też perłowe zielone pręciki, które można zakupić w kiściach. Ja rozbiłam siebie je na drobniejsze, samodzielne elementy. Dzięki nimi "zakleiłam" ewentualne dziury w kompozycji. 

                 

Na kartce też znalazł się sznurek lniany biały, który uwielbiam. Zrobiłam z niego podwójną kokardkę.  


Na koniec dodałam kilka półperełek i napis. To są takie drobne szczegóły a zawsze pięknie dopełniają prace. Nie wiem jak Wy ale ja zawsze mam wrażenie, że bez takich drobnych elelementów praca jest niekompletna. 

Pozdrawiam Was serdecznie! 
Patrycja 


W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)