środa, 24 czerwca 2020

Mediowa kartka z bukietem

Hej, hej, pamiętacie o naszym wyzwaniu nr 92? Tutaj znajdziecie wszystkie informacje na jego temat. Dla przypomnienie wrzucam Wam bingo oraz moja inspirację.


Moja kartka jest nieco mediowa. Przez maskę nałożyłam gel medium i posypałam białym proszkiem do embossingu, a brzegi dość mocno potuszowałam i dodatkowo postarzyłam. W ruch poszły wykrojniki z zielskiem wszelakim - powycinałam listki i gałązki w różnych kolorach i o różnych fakturach, utrzymując jednak spójną kolorystykę. Stosując się do zasad bingo użyłam papieru w tekst, sznurka oraz papieru kraft. No to teraz pora na Wasze prace - zapraszam i zachęcam do zabawy z Rapakivi




Pozdrawiam Aszczka

W pracy wykorzystałam:

Karton kraft 30 x 30 cm    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)