poniedziałek, 29 czerwca 2020

Poniedziałek z Gościem - Renia Skibińska - część 3

Witajcie. 

Dziś kartka dla dziewczynki z okazji urodzin. 


W kolekcjach papierów Rapakivi znalazłam przesłodkie motylki, które postanowiłam wykorzystać. Użyłam kolekcji Lacy Sunset - arkuszy 1 i 4. Pracę stworzyłam na bazie DL, ale w odwróconej formie niż zwykle. 


W centralnej części znalazła się dziewczynka wycięta z wykrojnika, która od razu personalizuje kartkę. Dodałam kompozycje kwiatowe, które tworzą kamelie i drobniejsze, ręcznie robione kwiatki. 
Dodatek do kompozycji kwiatowych to gałązki z jagódkami. Całość dopełnia tekturowy napis, który sugeruje okazje.




Bardzo dziękuję, że mogłam dla Was tworzyć inspiracje.

Pozdrawiam,
Renia


My również dziękujemy Reni za to, że zgodziła się zajrzeć do nas i spróbować stworzyć z naszych produktów inspirujące prace. Udało się, prawda? :) 

Dla przypomnienia to poprzednie prace Reni:





W dzisiejszej pracy Reni znajdziecie takie kiviowe produkty:

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)