wtorek, 23 czerwca 2020

Torebeczka z pozdrowieniami

Cześć!
W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać Wam jak ozdobiłam torebeczkę w kolorze kraft.  Torebeczki są dostępne w sklepie Rapakivi w czterech kolorach: białym, kremowym, kraftowym i czarnym. Ja wybrałam kraftową, bo to jak już wiecie, mój ulubiony kolor baz.



Torebeczkę ozdobiłam drobną kompozycją kwiatową z małych różyczek i zielonych pręcików. Na bazę nakleiłam również papier z motywem tekstu z kolekcji Jolly & bright. Po raz kolejny sięgam po tą kolekcję. Jest piękna i uniwersalna. Całość przewiązałam lnianym sznurkiem.

                  

Torebkę zamierzam podarować mojej najlepszej przyjaciółce, a w środku znajdzie się malutka świeczka w kształcie pralinki. 

Pozdrawiam Was serdecznie 
Patrycja 



W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)