piątek, 12 czerwca 2020

Naucz się latać

Cześć!
Już przy ostatniej inspiracji pokazałam Wam, że papiery świąteczne nie tylko nadają się na świąteczne okazje. Dziś również przedstawiam Wam pracę z świąteczno-zimową kolekcją. Wykorzystałam tutaj motyw pięciolinii z nutami oraz brązowy papier w ornamenty. 



Kolorystyka zdecydowanie skojarzyła mi się ze stylem vintage. Tak więc w tym klimacie jest też cała kartka. Starałam się ją jednak trochę "przełamać" zielenią i wrzosowymi słonecznikami. 

                  

                 

Kartka jest oczywiście inspiracją w naszym kolejnym wyzwaniu Wyzwanie #92. Ja wybrałam pionową środkową linię: przynajmniej dwa tagi - sznurek/dratwa - listki.


Pozdrawiam Was serdecznie
Patrycja 


W pracy użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)