piątek, 26 czerwca 2020

Kwiatowe maleństwo

Dzień dobry!
U Was też dzisiaj tak ciepło? Ja korzystam z tej pięknej pogody i piszę ten post w ogrodzie. Gdy zabrałam się za przygotowywanie inspiracji nie miałam jeszcze konkretnej wizji – przeglądałam  bazy i wtedy do ręki wpadło mi to urocze malutkie pudełeczko na przykład na upominek. Ja postanowiłam do tego wykonać małą kartkę –  jej wymiary to 7,5x7,5cm.  

Przyznam, że jak już wpadłam na wykonanie tej kartki to dość duży problem sprawiało mi wybranie papieru scrapowego – każdy wydawał mi się zbyt bogate i wzorzyste. I wtedy pojawił się kolejny pomysł – wykorzystania ścinków po wycinaniu ażurowego tła.


Później to już pozostał tylko wybór kwiatów, bo je uznałam za konieczne.

Celowo nie umieściłam szybki w pudełeczku, by kwiaty i tektura tła była dobrze widoczna już wtedy, gdy kartka znajduje się jeszcze w pudełeczku.

Na koniec przewiązałam pudełeczko dratwą, by upominek był "pełniejszy".


Na jaką okazję podarowalibyście tę malutką karteczkę? Moim zdaniem nadaje się na ślub, ale jest też świetnym pomysłem na wyznanie uczuć lub przypomnienie komuś o naszym uczuciu!


Zakochałam się w tym maleństwie! A Wy lubicie takie nietypowe formy?
Pozdrawiam serdecznie
Paulina


W pracy wykorzystałam:

3 komentarze:

  1. Ja bym dorzuciła do prezentu urodzinowego albo jako dodatek do wręczanej przeze mnie zrobionej chusty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne maleństwo i ładnie opakowane :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)