wtorek, 9 czerwca 2020

Nieoczywista kartka komunijna

Dzień dobry!
Przez te wszystkie światowe zawirowania trochę się wszystko zdezorganizowało. Maj i czerwiec to miesiące, w których znacząca większość prac, które wykonywałam były z okazji Pierwszej Komunii Świętej. W tym roku jest to bardziej rozciągnięte w czasie, co nie oznacza, że uroczystości komunijne się nie odbywają. Ja z tej okazji przygotowałam dość nietypową kartkę, jak na tę okazję. Nie ma perełek, błękitu czy bieli, za to jest beż, zieleń i krążki drewniane.


Ten papier w literki świetnie się komponuje, prawda?


Całą pracę pochlapałam białą farbą. Płatki kwiatów również trochę wybieliłam.


Wykorzystałam krążki, które zrobiłam sama. Wam też zdarza się produkować sobie samodzielnie nietypowe dodatki do prac?


Uznałam, że pudełko z okienkiem sprawdzi się najlepiej.


Pozdrawiam
Paulina 


W pracy wykorzystałam:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)