poniedziałek, 15 czerwca 2020

Poniedziałek z Gościem - Renia Skibińska - część 1

Poniedziałek zawsze warto przywitać z Gościem, prawda? :) A dzisiaj na naszym blogu nowy, choć nie całkiem, scrapowy Gość - Renia Skibińska, której pracę mieliście okazję podziwiać już jako inspirację w jednym z naszych wyzwań. W tym miesiącu mamy dla Was jeszcze trochę cudnych prac od Reni. 

Gdyby Wam było jednak mało, zajrzyjcie na blog naszego Gościa: https://geronimo-rekodzielo.blogspot.com/ albo polubcie Jej profil na Facebooku ---> klik, klik. 

Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z gościnną inspiracją. Stworzyłam komunijną kartkę księgę i gdyby nie to, że Rapakivi ma do tego świetne bazy, to chyba poległa bym na samodzielnym bigowaniu wszystkiego. Bazę okleiłam firmowymi papierami z kolekcji - "A Hint of Pepper". Bezpośrednio na bazie przykleiłam arkusz 1/6, następnie dodałam warstwowanie z arkusza 5/6 oraz 2/6. 







Stworzyłam kompozycje kwiatowe z foamiranu z dodatkiem elementów na druciku i pręcików, całość uzupełniłam dodając tekturki. Do klejenia oczywiście stosowałam niezawodny 'Magic" oraz piankę dystansową.





Pozdrawiam, Renia


W pracy wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)