sobota, 18 lipca 2020

ATC z kotami

Witajcie :)
Mój mąż podesłał mi dziś fotkę, która przedstawia Rentgen (RTG) klatki piersiowej. 
Oczywiście w miejscu serca mam kota. CÓŻ, cała ja, hahahahaha ;)

Zatem już wiadomo ;) dziś będzie o kotach. Koty są trzy, czarne i dzikie. Jeden się przeciąga, drugi śpi, trzeci poluje na mysz. Te tutaj są bardzo podobne do tych, które dokarmiam. Postanowiłam więc nieco pomalować ich świat. 


Na bazę wybrałam żółty papier z kolekcji "Lacy Sunset". Akwarelowe tło to tłoczny papier w kropki. Są tu też szyldy, które ostatnimi czasy pojawiły się w ofercie sklepu i urocze małe serduszka. Całość oparta na zasadzie kontrastu.




ATCiaki przygotowałam w ramach przypominajki. Wybrałam pionową lewą stronę binga: żółty kolor - kropeczki (tak, to te akwarelowe chlapania, ale jest też wytłaczany papier w kropki, choć może na zdjęciach słabo widać) - przeszycia (narysowane cienkopisem).


Pozdrawiam serdecznie
kigabet vel Ki



Wykorzystane materiały:



2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)