poniedziałek, 15 marca 2021

Kartka Wielkanocna z pisankami

Witam Was serdecznie.

Na blogu pojawiły się już pierwsze wielkanocne prace, więc i ja nie pozostaję w tyle. Zapraszam do obejrzenia kartki w pastelach, z cudownymi pisankami tekturkowymi. Moja kartka zawiera jeszcze starsze wzory, ale możecie zaopatrzyć się już w nowe jajeczka np. z baziami. 

 

W nowościach znajdziecie też same gałązki bazi, których użyłam na poniższej kartce. Moim zdaniem prezentują się wspaniale. Małe styropianowe jajeczka, które tez możecie nabyć w kivowym sklepiku zainspirowały mnie do zrobienia nakrapianego tła dla mojej kompozycji. Wystarczyła czarna rozwodniona nieco farbka i pędzel. Kilka chlapnięć i gotowe. Mam nadzieję, że udało mi się Was zachęcić do stworzenia własnych  wielkanocnych kartek.

Pozdrawiam,

Aszczka


W pracy wykorzystałam:



1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)