piątek, 26 marca 2021

Wiosenna kartka wielkanocna

Witajcie w piątek! 

Za tydzień już Wielkanoc, więc to ostatni dzwonek na przygotowanie i wysłanie kartki do najbliższych.  Ja przygotowałam kartkę w wiosennych barwach z nadzieją, że uda się wreszcie tę wiosnę do nas przywołać i że zostanie ona już z nami na dłużej. 

 
Kwiatki tradycyjnie wykonałam własnoręcznie... żeby móc użyć tych przepięknych
(swoją drogą moich ulubionych) matowych pręcików. 



 Pręciki wykorzystałam też jako uzupełnienie kompozycji między kwiatami i listkami. 


Uwielbiam robić kartki z wiankami. Wykorzystałam ten motyw też tutaj. 
A wielkanocnym elementem są pisanki. 



Przyznam szczerze, że obawiałam się trochę tego użycia papieru w literki na listki. Efekt jest dla mnie miłym zaskoczeniem i myślę, że jeszcze nie raz wykorzystam ten papier w tym celu. 


Przez przypadek, już w trakcie pisania postu odkryłam, że moja kartka wpisuje się w aktualne wyzwanie (i to jeszcze w dwóch liniach!), więc myślę, że jest do dobra okazja by Wam o nim przypomnieć.



Pozdrawiam wiosennie
Paulina

W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)