poniedziałek, 8 marca 2021

Słodkie misie ....

Hej hej ...
Ostatnio na moje karteczki wskoczyły słodkie Misie Milla Artes. W planie jest cała tęczowa kolekcja kartek ... ale dziś pokaże wam tylko te w czerwieni. Niby już wiosenne, ale jeszcze zimowe choćby ze względu na kwiaty poinsecji i jemiołę. Zestawiłam je z białymi drobnymi różami i ręcznie robionymi kwitami z papieru kraft. Bardzo lubię ten wykrojnik, choć zdecydowanie szybciej mi się je wycinało dziurkaczem :P No ale swoje już przeżył a ja póki co nie znalazłam zamiennika.

Do tego gaza, czerwone półperełki i odrobina chlapań białym gesso.

 
 
 

Karteczki oparte o bardzo prostą kompozycję, ale mają w sobie wiele uroku właśnie dzięki Standardowo postawiłam też na "mini" bazy. Forma 10x10 cm jest zdecydowanie moją najulubieńszą.


 
Ciekawi jesteście pozostałych kartek?
Pozdrawiam, 
kigabet vel Ki
 

Wykorzystane materiały: 

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)