wtorek, 2 marca 2021

Ukwiecone serduszko

Cześć!

Nie będę się rozpisywać dziś, bo przygotowałam dużo zdjęć szczegółów, więc od razu zacznę od kilku słów o pracy.  Przedstawiam uniwersalną kartkę w pudełku. Co prawda serce od razu kojarzy się ze ślubem, ale myślę, że nada się na wiele okazji -  począwszy od ślubu, urodzin, podziękowań czy po prostu do przekazania komuś kilku ciepłych słów.


Wszystkie kwiaty wykonałam własnoręcznie - zakochałam się w nich ostatnio nie tylko ze względu na możliwość dopasowania form i rozmiarów, ale też dzięki temu, że mogę zrobić je z dowolnych papierów i dopasować do kartki. 
 
 
A! I plusem własnoręcznie wykonanych kwiatów jest też oczywiście możliwość dopasowania pręcików, których w sklepie znajdziecie mnóstwo - w wielu kształtach i kolorach. 


Uwielbiam te gałązki - są takie delikatne i pasują idealnie do romantycznych prac. 

No i to ażurowe serduszko też "robi robotę". W sumie to od niego zaczęłam tworzenie kartki... a potem tylko dokładałam kolejne kwiatki i gałązki. 


Jak mogliście wcześniej zauważyć - zdarza mi się nie umieścić folii w okienku (w kształcie serca) pudełka. Podoba mi się, gdy można dojrzeć szczegóły bez otwierania i gdy tylko nie ma "przeciwwskazań" - zostawiam okienko bez folii.  


 
Dajcie znać czy Wam też zdarza się zostawić otwarte okienko czy tylko ja tak robię. :)

Pozdrawiam
Paulina

PS. Przypadkiem okazało się, że kartka wpisuje się w aktualne wyzwanie, więc zapraszam Was do wzięcia w nim udziału. 


 
Użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)