środa, 31 marca 2021

Wielkanocne C&S

Cześć,

 
robiliście kiedyś wielkanocną kartę w stylu clean&simple?

Może to być dość dziwnym pomysłem, skoro Wielkanoc to piękne kompozycje wiosenne, wianki, zajączki i pełne obfitości koszyczki. Kiedy jednak dostałam w paczce poniższe tekturkowe jajo, jednoznacznie skojarzyło mi się ono z prostotą - to jajo jest wprost stworzone, by samo w sobie stanowić główny element. Musiałam je wyeksponować tak, żeby nie przyćmić jego urody :-) Kartka jest prościuteńka, dlatego zdecydowałam się na formę rozsuwaną, a także użyłam kolorowej bazy, a  żeby jeszcze bardziej podkreślić żółtko - pomalowałam je metaliczną farbką. Jajo jednak króluje!

 Myślę, że taka forma z przymrużeniem oka też może znaleźć swoich fanów. Co myślicie?



Święta lada dzień, więc już teraz dzielę się z Wami tym wirtualnym jajem.

Przyjmijcie proszę życzenia spokoju, zdrowia i wszelkiej pomyślności. Świętujcie kochani w domowej atmosferze wśród bliskich Wam osób, w gronie kochającej rodziny. Niech ten czas pozwoli Wam na chwilę zapomnieć o troskach codziennego życia i wprowadzi cudowną atmosferę radości i szczęścia.


Pozdrawiam Aszczka



W pracy wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)