środa, 10 marca 2021

Zielona kopertówka

Cześć,
zieleń kojarzy mi się z wiosną, radością, ale i spokojem. I moja kartka koperta utrzymana jest w takiej tonacji...Użyłam tu arkusza papieru w listki z kolekcji A Hint of Pepper, który świetnie ozdabia kartkę i jest na tyle wyrazisty, że nie potrzebuje wielu dodatków.


Papier ze wzorem pocięłam w paski. Ułożony w odstępach daje fajny efekt, bo nie jest nudnie.


Kartka jest zrobiona wg tablicy bingo. Moja linia to ta ukośna: |
zielony papier-papierowe kwiaty-tekturka serce.


Ja bardzo lubię wyzwania wg tablicy, bo dają wiele możliwości w interpretacji.
Gorąco Was zachęcam do udziału w tym wyzwaniu.
Pozdrawiam 
Aluu

 
W pracy wykorzystałam:
                                                                                                              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)