czwartek, 18 marca 2021

Wiosenne urodziny

Dzień dobry w ten wiosenny poranek!
Dzisiaj przybywam do Ciebie z wiosenną kartką urodzinową na pionowej bazie.
Wykonałam ją na wyzwanie #100. 
Moja linia to ZIELONY PAPIER - URODZINOWY NAPIS - CEKINY LUB BROKAT.



Kwiatki wykonałam ręcznie, bo tak jak ostatnio pisałam lubię je ostatnio najbardziej (szczególnie przez możliwość idealnego dopasowania do wykorzystanych papierów). 


Urodzinowy napis wycięłam z papieru, który wykorzystałam też jako element kompozycji. 

Pierwszy i na pewno nie ostatni raz podzieliłam ryżyk i zrobiłam z niego środki do kwiatów.



 Nie mogło też zabraknąć tekturek roślinnych, które ubóstwiam. 



A Ty już przygotowałaś/eś swoją pracę na wyzwanie? :) 

PS Żeby wykonać podobną kartkę wszystkie materiały znajdziesz w sklepiku. :)



Pozdrawiam i życzę powodzenia w tworzeniu 
Paulina 
 


W pracy wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)