piątek, 19 marca 2021

Wielkanocne kartki z baziami

Witajcie ...
Ostatnio dotarła do mojego domu paka mega cudownych tekturek z Rapkivi w tym najnowsze wzory wielkanocnych jaj z baziami. Motyw idealny do mini kartek, do których jak wiecie mam ogromną słabość :P Powstała kolekcja pięciu kartek. Wybrałam klasyczne białe i kremowe mini bazy 10,5 x 10,5 cm.

Na tło wykorzystałam różne ścinki papierów z kolekcji "A Hint of Pepper" i "Lacy Sunset" tworząc z nich bardzo popularny wzór jodełki. Moim zdaniem to tło, to taka klasyka i idealna opcja na wykorzystania tego co nam szkoda wyrzucić.


U mnie królują pastelowe barwy. Przełamałam je kolorem ciemnego wina i słoneczną żółcią. 

 
 
Mamy tu też kwiaty, drobne listki, tekturki bazie i cekiny. Całość wieńczą chlapana.

 

A jak tam wasze przygotowania do Wielkanocy?
Pozdrawiam, 
kigabet vel Ki

 

Wykorzystane materiały: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)