piątek, 12 marca 2021

Mini wianek wielkanocny

Te kiviowe mini pudełka 8x8 cm polubiłam od pierwszego użycia :) Wiedziałam od razu, że ten format pudełek będzie doskonale sprawdzał się na każdą okazję. Tym razem wybrałam pudełko w kolorze kraft wysokie na 4 cm, które mieści mini wianek np. na wielkanocny stół.

 

Na plasterku drewna o średnicy ok. 8 cm ułożyłam trochę mchu, gałązek, papierowe różyczki i skorupkę przepiórczego jajka, a w niej bukiecik kwiatków.






Jak widać na zdjęciu cały wianek mieści się w pudełku. Można je zamknąć i np. wysłać komuś w prezencie zamiast tradycyjnej świątecznej kartki. Jeśli nie mieliście okazji wypróbować takich pudełek to zachęcam Was gorąco. W sklepie są dostępne w innych kolorach, ale też rozmiarach - nieco niższe (8x8x2 cm) albo szersze (10x10x3,5 cm).



Pozdrawiam :)


Ze sklepu użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)