wtorek, 12 maja 2020

Łapacz snów - ozdoba z papieru i sznurka

Hejka, na kwarantannie człowiek się nudzi... i do głowy przychodzą coraz to śmielsze pomysły. Otóż postanowiłam zrobić sobie ozdobę. Łapacz snów. W delikatnym odcieniu zieleni. Produkty ze sklepiku idealnie mi podpasowały do tego projektu - szczególnie papiery z kolekcji "A hint of pepper". Co prawda zrobienie zdjęcia takiemu wytworowi nie jest dla mnie łatwe, więc proszę o wybaczenie - starałam się, jak najlepiej oddać klimat tej delikatnej ozdoby. Mam nadzieję, że uda mi się Was zainspirować i spróbujecie zrobić swoje łapacze snów, bo zabawa jest świetna. Okazuje się, że sprawa jest taż całkiem łatwa i przyjemna.











Pozdrawiam, Aszczka


W pracy wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)