czwartek, 21 maja 2020

Kartki z pierniczkami

Hej, hej...
Tak, wiem, za oknem coraz cieplej, a ja Wam tu po raz kolejny wyskakuję ze świątecznymi kartkami :P Mam jednaj nadzieję, że zapach pierników wynagrodzi Wam tę niedogodność.


Karteczki wykonałam na kremowycch bazach DL, które przecięłam na pół. Zdecydowanie jestem zwolennikiem świątecznych kartek w wersji mini. Wtedy wystarczy jedynie dobrać papier, dodać kilka świątecznych akcentów i gotowe. W tych kartkach wykorzystałam też motyw shakera. Polubiłam się ostatnio z tą formą. Jest też mnóstwo ażurów, warstw i  mieniących się akcentów ... chlapania zbędne ;)
 


I jeszcze jedna kartka, która powstała dużo wcześniej, a która była dla mnie kolorystycznym punktem wyjścia do stworzenia powyższych prac. Tu sięgnęłam po sprawdzony motyw "bombki zawieszonej na gałązce". U mnie gałązka przybrała formę białych kwiatów z czerwonymi owocami głogu. Podoba mi się w niej kontrast między ażurową strukturą tekturki (Bombka śnieżynkowa 1) a czerwono-białą kratką papieru Cozy&Warm. Chętnie sięgnę po ten duet w moich kolejnych pracach.


Mam nadzieję, że moje bożonarodzeniowe inspiracje w kolorze czerwieni przypadły Wam do gustu.
Pozdrawiam serdecznie,
kigabet vel Ki


Wykorzystane materiały:





1 komentarz:

  1. Śliczne kartki. Takie trochę są odskocznią od tej niezbyt ciepłej wiosny :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)