czwartek, 28 maja 2020

Mini pudełeczko ze skarbem

Dziś przedstawiam Wam mini pudełeczko jakie wykonałam z okazji Dnia Matki. Wręczyłam je mojej mamie jako dodatek do prezentu. W ofercie Rapakivi znajdziecie małe exploding boxy o wymiarach 7cm x 7cm. Jest to idelana mała forma do ćwiczenia kompozycji, szczególnie wtedy kiedy nie macie za dużo przydasi albo nie czujecie się jeszcze zbyt pewni siebie w układaniu kompozycji. Pudełeczko ozdobiłam Rapakiviowymi papierami oraz papierowymi różyczkami. Do zbudowania kompozycji na każdej ze ścianek użyłam czerwonych kuleczek owoców, przedartych papierów i tekturek. W centralnej części boxa znajduję sie metalowe pudełeczko, które pomalowałam czarnym gesso a na to nałożyłam złotą farbę i kilka kolorowych półperełek, które imitują klejnoty. Na każdej ze ścianek umieściłam też motylki. Motylki zawsze świetnie się sprawdzają jako dodatki do kompozycji, taka "kropka nad i". Jako tzw. wypełniacze posłużyły mi mikrokulki. 






Pozdrawiam serdecznie,
Patrycja :) 


W pracy wykorzystam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)