wtorek, 19 maja 2020

Wiosenna rocznica ślubu

Dzisiaj pokażę Wam kartkę z jednej z moich ukochanych kolekcji - Jolly&Bright. Jestem z niej dumna, bo jest bardzo różnorodna i chociaż została zaprojektowana z myślą o Bożym Narodzeniu, fenomenalnie sprawdza się także przy innych okazjach. Lubię uniwersalne papiery, mimo, że tematyczne kolekcje budzą mój nieukrywany zachwyt. Myślę jednak, że jest coś naprawdę przyjemnego w odkrywaniu na nowo tych kilku wzorzystych kartek papieru i stawianie sobie wyzwania pt. "co jeszcze mogę z tego zrobić?".

Ta kartka jest stworzona z "zimowych papierów", a mimo to jest po prostu kwintesencją wiosny w zielono-kremowym wydaniu :)


Zieloną kratkę papieru Jolly&Bright#5 pomieszałam z kremowymi odcieniami z tej samej kolekcji. Brzegi użytych papierów mocno potuszowałam w kolorze sepii, co pięknie harmonizuje z brązowymi nadrukami na papierze i fantastycznie podkreśla wszystkie warstwy:


Te duże eleganckie róże to jedne z tych kwiatów, którym po prostu nie potrafię się oprzeć. Prezentują się pięknie na każdej pracy i fenomenalnie wyglądają w towarzystwie klasycznych róż.



To maleństwo powstało w bardzo prosty sposób, przez "oskubanie" większe, klasycznej różyczki. Wystarczyło dodać pojedynczy ryżyk i uroczy kwiatek gotowy :)


Kartkę tradycyjnie schowałam w pudełku. Te z szybką lubię najbardziej :) Jestem osobą, która lubi zaglądać na koniec czytanej książki, nie dziwcie się więc, że lubię podglądać kartki "przez szybkę" ;)


A przez duże okienko widać właściwie całą kartkę:



Pozdrawiam serdecznie,
A te kiviowe produkty znajdziecie w mojej pracy:

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)