poniedziałek, 18 maja 2020

Wyzwanie #91 - Gościnna Przypominajka

Dzisiaj mamy jeszcze jedną, gościnną niespodziankę. 

W naszym aktualnym wyzwaniu z Gościem zabrakło tym razem Gościa. Plany pokrzyżował koronawirus, zabrakło czasu na hobby, bo niektóre, ważniejsze sprawy nie mogły czekać, a mail z pracą dotarł do nas kilka dni po publikacji Wyzwania.

Bardzo się jednak cieszę, że mogę Wam pokazać tę pracę Reni i że mimo wszystko znalazła czas, żeby coś dla nas przygotować :)


Witajcie, Kochani!

Nazywam się Regina Skibińska - Renia ;) i dzisiaj mam przyjemność gościnnie wystąpić na blogu Rapakivi. Na co dzień prowadzę gospodarstwo rolno-ogrodnicze a po godzinach tworzę. W sieci można mnie znaleźć jako Geronimo Rękodzieło Regina Skibińska. Mieszkam pod Poznaniem z mężem i  3 letnią córką, która lubi podkradać mi przydasie. Często razem coś tworzymy. 
Od roku zgłębiam wiedzę w kierunku mix mediów, natomiast od kilku lat moją pasją jest kartkowanie. Które nie tylko jest hobby, ale i nie rzadko metodą na uspokojenie myśli. Robię własnoręcznie kwiaty z papieru, które często wykorzystuję w swoich pracach. Bardzo to lubię ;) Ostatnio sięgam po foamiran, ale nie jestem pewna czy się zaprzyjaźnimy. Ponadto zdarzało mi się amatorsko malować, choć teraz już tylko czasem wykorzystuję akwarelę do kartek lub w mix mediowych pracach. 

Moje miejsca w sieci:

Przedstawiam Wam moją kartkę inspiracyjną. W pracy użyłam lini poziomej gesso - kwiaty z foamiranu - motylki






Ze sklepu wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)