środa, 27 maja 2020

PasteLove

Dzień dobry w środę!
Dzień Matki za nami, kto świętował ze swoją mamą, a kto już w tej roli występuje?
Koniecznie pochwalcie się tym dniem w komentarzach.

Z okazji wiosny w pełni przygotowałam dziś kartkę na każdą okazję i bez okazji - tak po prostu, z miłością. Urzekły mnie wszystkie papiery w pastelowych barwach, więc użyłam tutaj różnych, łącząc kilka kolekcji. 


Liście wykonałam z białego kartonu barwionego na mój własny sposób. Jesteście ciekawi, jaki? Może chcielibyście post o tym, jak własnoręcznie barwić papier na kilka sposobów?


Nie zabrakło też dodatkowego motylka  wyciętego z paska - łączącego się z motywem dolnej warstwy kartki.


Poza pręcikami, gazą i kilkoma kryształkami wszystko jest z papieru. Jak Wam się podoba kartka
z niewieloma dodatkami? 


Pozdrawiam serdecznie
Paulina 


W pracy wykorzystam :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)