wtorek, 5 maja 2020

Mixedmediowa kraftowa

Hej! 

Dziś przychodze do Was z moim pierwszym postem i bardzo się cieszę, że jestem częścią zespołu Rapakivi i  od teraz będę mogła Was inspirować moimi pracami. 

Jako pierwszą inspirację chciałabym Wam przedstawić kartkę mixedmediową na bazie kartki A6 w kolorze kraft. Uwielbiam kolor tych baz i już wiem, że będą one moimi ulubionymi. 
Kartkę planowałam zrobić w stylu clean and simple ale jak to bywa przy pracach mediowych często efekt końcowy bywa zupełnie inny od tego planowanego :)

W pracy, do stworzenia kompozycji użyłam dodatki takie jak kulki głogu białe, brokatowy ryżyk, mikrokulki, kaboszony no i te piękne róże, które skradły moje serce. Użyłam też cienkich pasków papieru Rapakivi i podarłam go, oraz postarzyłam nożyczkami. 
A efekt końcowy prezentuje się tak.






Pozdrawiam serdecznie :)


W pracy wykorzystałam: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)