poniedziałek, 4 maja 2020

Poniedziałek z Gościem - Zębianka - część 3

Witajcie po raz trzeci.

Dzisiaj mam dla Was moją trzecią i ostatnią gościnną inspirację. 

Maj - to czas I Komunii Świętych, w tym roku jednak wszystko wygląda inaczej, cała nasza rzeczywistość diametralnie się zmieniła. Ja jednak postanowiłam zrobić skromny komunijny, dziewczęcy komplecik. Zaproszenie na komunię oraz małą karteczkę w pudełeczku jako podziękowanie dla gości. Jak zauważycie ponownie pojawiły się u mnie delikatne róże i ecru, ale jakby mogło być inaczej, skoro kiviowe papiery inspirują tymi właśnie kolorami. 








Bardzo serdecznie dziękuję, że mogłam gościć na łamach kiviowego bloga. Pozdrawiam i do zobaczenia :)



A my bardzo dziękujemy Joannie za to, że zgodziła się do nas zajrzeć i przygotowała dla nas tak fantastyczne prace.

Dla przypomnienia, tutaj znajdziecie poprzednie inspiracje Zębianki (wystarczy kliknąć w zdjęcie, by przenieść się do posta z pracą):

- kobiecy exploding box z kolekcji Hectic Eclectic:


- urodzinowa kartka z rozetą z kolekcji A Hint of Pepper i Lacy Sunset:



A w stworzeniu dzisiejszych prac Zębianki pomocne były:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :-)