środa, 6 maja 2020

Kartka urodzinowa

Witajcie,
ostatnio często robię kartki w małych rozmiarach, takie prawie mini. Jednak z okazji urodzin siedemnastolatka kartka wymagała większej oprawy i rozmiarów. Tym bardziej, że jej odbiorca jest wymagającym młodym człowiekiem, który bardzo lubi minimalizm. Zadanie dla mnie było niełatwe, dlatego kolejny raz sięgnęłam po papiery z kolekcji A Hint of Pepper. Z tymi papierami jakoś bardzo mi po drodze:), lubię ich używać do różnych projektów, tu np.zrobiłam z nich kwiatek i wycięłam listki i gałązki. W zamierzeniu kartka miała być bardzo prosta ale tak w trakcie jej robienia zaczęłam dodawać tekturki, sznurek i wyszło jak widać.



Brzegi kartki i elementy tekturkowe  odrobinę przetarłam farbą antyczną białą. Użyłam jej pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona ,bo poza tym, że ma "fajną" konsystencję, to na kraftowej bazie ten efekt postarzania, przetarć jest delikatny, i jak dla mnie przyjemniejszy niż przy użyciu np. białego gesso. Te kilka chlapnięć też zrobiłam tą farbą.




Pozdrawiam serdecznie:)


W pracy wykorzystałam:



2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :-)